Friday, May 28, 2021

Cara nak tenang

Selagi kita MANUSIA, selagi itu Kita Akan sentiasa Di uji. Ujian tanda Allah sayang, Allah nak naikkan darjat kita. Allah rindu nak dengar rintihan Kita. Allah tahu Kita boleh Lepas ujian Tu, sabar ya. Jalan pelan2 hadapi ujian Tu, InsyaAllah Mesti Ada "pelangi" Lepas "hujan".

.

.
Awak senang la cakap, saya Yang hadap!
.
Aikkk.. sy Pula kena?
Ya saya tahu awak yang hadap, takkan saya nak kene lemahkan emosi awak. Tu sebab saya pujuk awak ni. Awak kene sabar... Saya tahu awak boleh punya.. Kita jalan hadap sama2. Allah Kan Ada. Allah sayang Kita 💕
 
Dah dah jom Kita istigfar.

Astagfirullahazim.. jom baca sampai tertidur. Semoga Hari esok Ada lagi rezeki Kita untuk bernafas Di dunia tipu-tipu ini. Kerana Yang kekal hanyalah akhirat. 



No comments:

Post a Comment