Sunday, April 26, 2015

Berhenti Kerja dan Jadi Suri Rumah

Akhir bulan 4 ni adalah last day aku kerja dengan RWG OTEC Sdn Bhd.

Sayang nak tinggal kawan- kawan opis yang memang super caring dan I love all of you!!

Korang... doakan aku berjaya jadi suri rumah yang berjaya ye... Semoga Mia sihat macam budak sihat yang lain ye...

Semoga korang success dalam idup dan kerjaya korang.

Terima kasih korang sebab banyak bagi moral support dekat aku untuk terus tabah hadapi hidup ni...

Ika, Kak Jas, Kak An, Hana, Taufik, Abang Izil, Abang Azlee, Abang Hairi dan tak lupa juga bos En. Rahim yang memang aku anggap dah macam bapak angkat aku juga. Hihi.

Lepas ni dah tak dapat la nak makan masakan Chef Izil... uwaaaaaaaaa sedih juga perut ku ni :(


Bye bye gaji bulanan ku, ku korbankan mu demi kasih sayang ku untuk mu anak syurgaku Nur Damia Izzara Sofea Binti Hafizzudin. 

Apalah sangat dengan RM tiga ribu ++ nak di bandingkan dengan peluang yang ada untuk kita terus bersama di dunia ni kan Mia sayang. Akhir bulan gaji mama licin juga, xde penah nye mama kaya dengan gaji yang sejemput ni. Baik mama spend masa ngan Mia dan babah hensem.

Duit boleh cari, tapi masa yang ada untuk bersama anak tersayang tak boleh di ulang. So, setelah solat istiharah aku yakin inilah keputusan yang terbaik untuk kita semua :)

                                                 BYE RWO/ RWG OTEC SDN BHD.



Siapa minat nak kerja dengan company yang support Oil and Gas company boleh try apply kat sini, memang best working environment kat RWO ni :)



No comments:

Post a Comment